نوشته

استقرار بیش از ۶ هزار باکس جمع آوری خاک و نخاله به درخواست شهروندان قمی

توسط اخبار مرتبط با انواع پسماند, جمع آوری, عمرانیدر مارس 4, 2021
Rate this post

به گزارش واحد روابط عمومی سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم، سید عبدالله میرابراهیمی با اشاره به توسعه روز افزون شهرنشینی و گسترش سریع شهرها، اظهار داشت: در کلان شهرها، سالانه مقادیر قابل توجهی خاک و نخاله تولید می‌شود که عدم برنامه‌ریزی برای جمع‌آوری، حمل و دفع این مواد، تاثیرات منفی و مخرب فراوانی بر محیط زیست، سلامتی و بهداشت و زیبایی شهر دارد.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم یادآور شد: قسمتی از خاک و نخاله های تولید شده، حاصل از تخریب ساختمان های فرسوده است که مالکین آنها جهت تعمیر آن ناچار به تخریب هستند و در موارد بسیاری هم تخریب‌ها برای ساختن ساختمان‌ها و آپارتمان‌ها انجام می شود که ضایعات ناشی از آن زیاد است.

میرابراهیمی گفت: سازمان مدیریت پسماند به منظور مدیریت جمع آوری و ذخیره سازی پسماندهای جز عمرانی و ساختمانی، نسبت به راه اندازی آژانس ذخیره سازی و جمع آوری پسماندهای خرد عمرانی و ساختمانی اقدام کرده است و هر ساله نسبت به خرید باکس های جمع آوری به منظور ارائه خدمات مناسبتر به شهروندان اقدام می کند.

وی با اشاره به اهداف راه اندازی این آژانس، خاطرنشان کرد: حفظ پاکیزگی محیط، جلوگیری از سد معبر، بهبود سیما و منظر شهر و سرعت عمل بالا نسبت به جمع آوری پسماندها از جمله این اهداف است.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم افزود: شهروندان به منظور استفاده از خدمات آژانس ذخیره‌سازی و جمع آوری پسماندهای جز عمرانی و ساختمانی می توانند با شماره ۱۳۷ شهرداری تماس گرفته و نسبت به ثبت نشانی و شماره تماس خود جهت هماهنگی‌های بیشتر اقدام نمایند.

میرابراهیمی گفت: بیش از ۶ هزار باکس جمع آوری پسماندهای عمرانی و ساختمانی بنا به درخواست شهروندان و ثبت در سامانه ۱۳۷ جهت جمع آوری پسماندهای خرد ساختمانی ذخیره سازی شده است

تاریخ خبر اردیبهشت 99

بیشتر بدانیم :راه اندازی  آژانس خاک و نخاله در اهواز

بازدیدها: 30

2 دیدگاه
  1. […] بیشتر بدانیم : استقرار مخازن خاک و نخاله در شهر قم […]

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    error: Content is protected !!